Functie

Ben jij een sociale ondernemer, met oog voor kwaliteit en innovatie? Denk je mee vanuit organisatieperspectief, en kan je tegelijkertijd de processen binnen jouw beleidsdomein nauwgezet opvolgen? Dan ben jij de collega die we zoeken!

 

Als financieel en administratief manager zet je in op:

  • de aansturing van verschillende administratieve diensten;
  • een goede afstemming van het administratief en financieel beleid op het zorg- en facilitair beleid, met oog voor efficiëntie en een financieel gezonde organisatie;
  • proactief aanleveren van beleidsinformatie en adviesverlening;
  • de voorbereiding van kwartaal- en jaarinformatie voor verschillende instanties;
  • de opvolging en optimale toepassing van de regelgeving op financieel en administratief vlak;
  • de financiële opmaak en opvolging van bouwdossiers, de investerings- en exploitatiebegroting, liquiditeiten;
  • participatie en vertegenwoordiging in externe werkgroepen.

Als leidinggevende zet je in op de principes van subsidiariteit, empowerment en coaching. Je benut de kennis en de competentie van elke medewerker optimaal, aan de hand van individuele contacten met medewerkers, briefings en groepsgerichte bijeenkomsten.

Profiel

Als financieel en administratief manager beschik je over:

  • een master in een financieel-economische richting;
  • minimaal 5 jaar ervaring in het aansturen van een boekhouding;
  • minimale kennis van de regelgeving van de sector van de geestelijke gezondheidszorg en/of ouderenzorg;
  • een grondige kennis van boekhouding;
  • de nodige skills om vlot te werken met IT-toepassingen;
  • schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden;

We vinden het belangrijk dat je een aanspreekpunt bent voor iedereen in de organisatie, en dat je je loyaal, discreet en hulpvaardig opstelt. Als medewerker van de Alexianen Zorggroep Tienen onderschrijf je de missie en visie van de organisatie en draag je deze uit, zowel intern als extern.

 

Plaats van tewerkstelling

Aanbod

Wat kunnen wij jou bieden?

Wij bieden jou een functie met significante verantwoordelijkheid en autonomie, gekoppeld aan een competitief loon met extralegale voordelen.

Wij zijn een organisatie die openstaat voor eigen initiatief en creativiteit en die inzet op duurzaamheid en innovatie.

Je komt terecht in een dynamische organisatie waar warme en deskundige zorg hand in hand gaan. Goede zorg vraagt gedreven medewerkers; we investeren dan ook graag in jouw welzijn en persoonlijke groei.

Bijkomende informatie

Meer informatie of solliciteren?

  • Jouw contactpersoon

Bert Lambeir / Algemeen directeur

bert.lambeir@azt.broedersvanliefde.be

 

  • Solliciteren

t.e.m. 30/04/2024 via http://jobs.alexianentienen.be

cv-screening: week 6 mei

sollicitatiegesprekken:  dinsdag 14/05 voormiddag & dinsdag 21/05 namiddag

 

 

Werken bij de Alexianen Zorggroep Tienen?

De Alexianen Zorggroep Tienen is een organisatie in beweging. We spelen flexibel en efficiënt in op kansen en uitdagingen. We gaan voor kwaliteit van zorg en streven naar voortdurende verbetering van ons werk.

Samen, met respect voor iedereen en in dialoog, maken we onze gezamenlijke doelstellingen waar. We ontmoeten iedereen vanuit een open houding, en met de glimlach.

Wie bij AZT werkt is vriendelijk en dynamisch en is gericht op kwaliteit en samenwerking.

We zijn zowel actief in de geestelijke gezondheidszorg als in de ouderenzorg en bestaan uit het psychiatrisch ziekenhuis Alexianen Tienen, met een psychotherapeutisch dagcentrum in Leuven, de woonzorgcentra Sint-Alexius, Huize Nazareth en Passionisten, en Hestia. Onze organisatie maakt deel uit van de Broeders van Liefde.

Interesse in deze job?

Sollicitatieprocedure

Uw sollicitatie wordt ingediend bij De heer Bert Lambeir, algemeen directeur van de Alexianen Zorggroep.

Deel deze vacature